Lieve Lezer van Dé Blueskrant
In augustus van dit jaar kwam de 21e editie van Dé Blueskrant uit.
Een zwaarbevochten editie die tot stand kwam d.m.v. trouwe adverteerders en veel lieve donaties.
Nu de horeca en de culturele sector middels de nieuwe Corona maatregelen wederom een terugslag te verduren heeft, is het voor Dé Blueskrant nauwelijks mogelijk om in november editie 22 te publiceren. Niet omdat er geen content is [in tegendeel] maar omdat adverteerders zich noodgedwongen moeten terugtrekken.
Op dit moment houden we ons nog even vast aan een strohalm en hebben we de publicatie voorlopig twee weken vooruitgeschoven in de hoop dat er voor diverse culturele instanties en tegelijkertijd voor ons toch weer hoop gloort. [Publicatiedatum 16 november]
In de afgelopen maanden zijn we naarstig opzoek geweest naar nieuwe wegen en nieuwe adverteerders maar de onzekerheid blijft erg groot. Nu willen we niet wederom onze hand ophouden omdat we zeker niet de enige zijn in de sector die het zwaar te verduren heeft. Maar eerlijk is eerlijk alle beetjes helpen en misschien kunnen we er dit keer iets voor terug doen.
Persoonlijke advertentie
Mocht je het fijn of leuk vinden om je favoriete band, muzikant een geliefd podium je favoriete theater, of een andere culturele instelling of bedrijf een hart onder de riem te steken, dan kun je tegen een gereduceerd tarief ruimte kopen in Dé Blueskrant.
Voor € 50,- stellen we een ruimte beschikbaar van 84mm hoog bij 64 mm breed om je persoonlijke
boodschap aan deze of gene te publiceren in editie 22 van Dé Blueskrant.
Een maatje groter 128 mm hoog bij 84mm breed kost € 100,- en wij zorgen ervoor [indien nodig] dat wij de boodschap voor je mooi opmaken. Je hebt er zelf geen werk aan.
Zo steunen we onze vrienden in de culturele sector en kan Dé Blueskrant wellicht tóch gewoon uitkomen in november. Doneren kan natuurlijk ook nog steeds via: https://www.bluesstore.nl/doneer/
We danken je voor je steun, begrip en geduld.
Ingrid Bosch en Marijn Ooijman